Tilaaminen
Lisää tilattavat tuotteet ostoskoriin. Syötä tilaajan tiedot. Vahvista tilaus hyväksymällä ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinnat. Tarkista tilausvahvistus huolellisesti.
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Toimituskulujen määrän näkee helposti ennen ostopäätöksen tekoa.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Toimitustavat
Toimitamme tilauksen Suomeen yllä mainituilla ehdoilla.
Postipaketti; valittuun noutopisteeseen, pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen.
Pientoimitus; mahtuu postiluukkuun tai -laatikkoon.
Kotipaketti; toimitus kotiinkuljetuksena klo 21.00 mennessä.
Muut toimitukset sopimusten mukaan.
Noutamatta jääneestä ja meille palautuneesta paketista joudumme veloittamaan tilauksen kulloinkin voimassa olevat postitus- ja palautuskulut.
Vaihto- & palautusoikeus:
Yksityisasiakkaalla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät rikkoudu palautuksesta. Mikäli tuote rikkoontuu palautuksessa, vastuu siirtyy asiakkaalle. Aletuotteilla ja painetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Saatuasi asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi sekä puhelinnumerosi.
- kopio tilausvahvistuksesta, laskusta tai kuitista.
Palautusosoite:
Asiakaspalautus
Royal yrityslahjat Oy, Hikivuorenkatu 14 C 20, 33710 Tampere
Ota meihin yhteyttä ennen mahdollista palautusta kaikissa tapauksissa.
Vahingoittunut postilähetys/viallinen tuote
Mikäli saat viallisen tai väärän tuotteen, ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme.
Maksaminen:
Verkkokaupassamme on monipuoliset ja luotettavat maksutavat: verkkomaksaminen (Visa, VisaElectron, MasterCard), lompakot: (MobilePay, Masterpass, Pivo), verkkopankit (Nordea, Op, Danske Bank, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, OmaSp, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken), lasku ja osamaksu (Jousto, EnterPay-yrityslasku).
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora Payform, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Kortilla maksettaessa verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet asiakkaalle.
Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Korttimaksamisessa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Force majeure ja välillinen vastuu:
Royal Yrityslahjat ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista.
Kysymyksiä tai ongelmia?
Jos et löydä sivuiltamme etsimääsi vastausta tai sinulla on hankaluuksia tilaamisessa, ota meihin yhteyttä!
Puhelin: 040-7549431
Sähköposti: royal.yrityslahjat@gmail.com
Autamme sinua kaikissa ongelmatilanteissa!